لمینت دندان و هزینه آن
نوشته شده توسط : نت ابزار

از گذشته تا کنون انسان هر کاری برای بازگرداندن زیبایی به چهره خود داشتن لبخندی زیبا تر انجام داده است. لمینت دندان با استفاده از روکش ها یکی از بهترین روش هایی است که امروزه در سراسر جهان در حال انجام است. امروز در این مقاله قصد داریم تا بیشتر درمورد این روکش ها و هزینه آنها با هم صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

روکش های دندانی

اگر در یکی از مکان هایی با کیفیت پایین خدمات دندانپزشکی زندگی می کنید، هزینه لمینت دندان با کیفیت بالا در تهران پیشنهاد اغوا کننده ای خواهد بود. برای کمک به شما در عبور از این موضوع، ما می خواهیم تمام اطلاعاتی را که ممکن است در هنگام در نظر گرفتن تهران به عنوان مقصد لمینت دندانپزشکی خود نیاز داشته باشید، به شما ارائه دهیم.

روکش های دندانی که به آن ها روکش های پرسلن، روکش های کامپوزیت یا لمینت های دندان نیز گفته می شود، یک درمان زیبایی دندان است که دندان یا دندان های انتخابی شما را با پوسته های ظریف چینی، سرامیک نوع پزشکی یا کامپوزیت دندان می پوشاند. این پوسته های نازک جایگزین مینای دندان می شود که یک لایه محافظ طبیعی روی دندان است.

روکش های دندانی، دندان هایی با ظاهر طبیعی با همان مشخصات بصری مانند شکل، بازتاب نور، رنگ و طول دندان دست نخورده و اصلی به شما می دهند. روکش ها را می توان از نظر استحکام با مینای دندان طبیعی مقایسه کرد.

هزینه لمینت در تهران

هیچ کس نمی تواند انکار کند که لبخند زیبا چه قدر مطلوب است. به همین دلیل است که مردم میلیون ها تومان برای تهیه روکش دندان برای بهبود لبخند خود هزینه می کنند. با این حال، همه افراد پول زیادی برای انجام چنین رویه پر هزینه ای ندارند.

آیا در این شرایط سفر چند کیلومتری اضافی برای کیفیتی که در شهر شما وجود ندارد، منطقی نیست؟

مشکلاتی که با روکش دندان برطرف می‌شوند

روکش های دندان باعث اصلاح و بازیابی دندان ها می شوند. مواردی که می توانند برطرف کنند عبارت است از:

  • دندان های شکسته، ترک خورده یا بریده شده
  • مینای دندان آسیب دیده:برخی از عادت های زندگی مانند سیگار کشیدن یا نوشیدن چای و قهوه و حتی برخی از عوامل ژنتیکی در ساییده شدن مینای دندان نقش دارند. مینای دندان فرسوده بر ظاهر دندان تأثیر می گذارد. با پوشاندن سطح جلویی دندان ها با لمینت، بیماران اعتماد به نفس پیدا می کنند و دندان های خود را از آسیب بیشتر محافظت می کنند.
  • آسیب های مربوط به افزایش سن:

با افزایش سن، دندان های ما قدرت خود را از دست می دهند و مستعد شکستگی و ترک خوردگی هستند که همچنین می تواند ظاهر ناهمواری به آن ها بدهد.

  • دندان هایی که از نظر ژنتیکی ناهموار و نامنظم هستند.
  • تغییر رنگ دندان ها
  • دندان هایی با فاصله غیرطبیعی بین آن ها

وقتی از طریق سفید کردن دندان نمی توان تغییر رنگ داد، دندانپزشکی زیبایی مانند درمان روکش پرسلن کار به مراتب بهتری انجام می دهد.

نامرتبی دندان اگر بیمار می خواهد دندان های خود را بدون ارتودنسی صاف کند، روکش می تواند مفید باشد.

سخن آخر

برای تمامی راه های سفید کردن و ترمیم و زیبایی دندان تحقیقاتی باید صورت گیرد تا فرد اطمینان داشته باشد روش انتخابی مناسب ترین روش است. وبسایت تهران دنتال ایمپلنت در تمامی زمینه های مرتبط به صورت تخصصی بحث کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده است.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: